Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Ευγενία Καλαγκιά-Μουρατίδου


Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το δημοσίευμα της Αλήθειας για την καταπληκτική προσπάθεια μιας γυναίκας που, πατώντας σε ώμους γιγάντων (Πασπάτης, Κοραής, Βυζάντιος, κ.α.) κατόρθωσε να ολοκληρώσει ένα πνευματικό πόνημα την διαδικασία συγγραφής του οποίου είχα το προνόμιο να παρακολουθώ επί σειρά ετών εκ του σύνεγγυς και χάρη στο οποίο, είμαι βέβαιος, το όνομα της θα μνημονεύεται από τις επόμενες γενιές πλάι σε εκείνα των αλησμόνητων σκαπανέων της λαλιάς του λαού μας. Η ίδια δεν φέρει και δεν διεκδικεί περγαμηνές λογιοσύνης, απλά δηλώνει "πάντα Χιώτισσα". Μάνα, σε ευχαριστούμε.


3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Γιάννη μου. Θυμάμαι που μου το παρουσίαζες κάποτε ως ιδέα στο μυαλό της μαμάς σου. Τα συγχαρητήριά μου και τις ευχές μου. Να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο. Να εμπλουτίσει όλα τα Χιώτικα και μη ράφια των βιβλιοθηκών όλων των βιβλιοφάγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια συναδελφε, συγχαρητήρια κυία Ευγενία. Χαιρομαι που τελικά πήρε σάρκα και οστά. Θυμάμαι μερικές χειρογραφες σελιδες σε ένα τετράδιο... Και εις άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την αγάπη και ευγνωμοσύνη μας στη μητέρα σου. Καλή δύναμη και συνέχεια στην προσπάθεια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή