Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Ιερά Τα Πάτρια Τιμήσω

Μη ρωτάς τί μπορεί να κάνει η πατρίδα για σένα, αλλά τί μπορείς να κάνεις εσύ για την πατρίδα... j.f. kennedy μπάρακ ο’μπάμα γιωργάκης παπανδρέου καθιστός βούβαλος κ τα μυαλά στα κάγκελα φιλαράκι μου.
Πρώτη μέρα επιστροφής από 401 γ.σ.ν.α. κ δεν ήμουν υπηρεσία. Σου το φυλάνε ξεγυρισμένο μου πετάει ο ψηλός. Την επομένη με βάλανε γερμανικό στην κτεθ 6-8 2-4 10-12. Το πρωί στην πύλη είχα καθυστερήσει ένα τέταρτο να μπω, ο λοχίας δεν μου τα λες καλά ράδη πήγαινε να πεις ότι έφαγες κίτρινη από μένα ξερωγώ κ την επόμενη θα φας κόκκινη κ ξέρεις τί πάει να πει κόκκινη ξερωγώ κ κάτι τέτοιες παπαριές. Ιερά τα πάτρια τιμήσω κ στη μάπα σου θα χύσω, δύο κάππα δύο κάππα, πάρ’τα φλόκια μου μαλάκα, δεν είπα τίποτα όμως, τουμπεκί ψιλοκομμένο ο ράδης.
Τί να κάνεις πώς να τη παλέψεις, απ’το πρωί να πάει 6 το απόγευμα να πιάσεις πήγαιν’έλα από πλαϊνή πύλη μέχρι κάτω απ’το εστιατόριο, είχε ο Διδάκτωρ τα κλειδιά του Γραφείου μας λέει πάμε ν’αράξουμε εκεί. Βουτάμε φραπέδες κριτσίνια κ συμπράγαλα από καψιμί, τη χωνώμαστε στο Ταχυδρομείο κλειδώνουμε κ την πόρτα, πιάσαμε την πικέτα κ αρχίσαμε τα παράπονα. Mα ν’αλλάξουνε τα νούμερα του θαλαμοφύλακα, να κάνει το τρίτο τρεις ώρες λιγότερο, μα να με βάζουνε ένοπλη υπηρεσία εμένα που μαι γιωτάς με γιώτα καλλιγραφικό κ έχω τις εφτά πληγές του Φαραώ πάνω μου, που με πονάει η μέση μου, που με πονάν τ’αρχίδια μου, που βγάζουμε εφτά ώρες δουλειά κάθε πρωί στο ταχυδρομείο οχτώ με τρεις κ κάνουμε κ υπηρεσίες, που ήρθαμε βίσματα πολύμπριζα να τα χώσουμε στο κώλο τους και θα μας πατήσουνε κάτω τα μουνόπανα οι πάλιουρες – κ να χεις κάθε μέρα τον πάπα φίλιπς να μην εκτεθούμε κ να μην εκτεθούμε, δν είναι τίποτα μόνο να μην εκτεθούμε με τα συστημένα, κ επιπλέον το σεξ απομυζά τις βιταμίνες κ τις πρωτείνες του ανθρώπινου σώματος οπότε αν θες να γίνεις μουτζαχεντίν τουρκοφάγος πρέπει να κόψεις το πολύ γαμήσι.
Βγάζει ο Διδάκτωρ τη λαπτοπιά να γράψει μια αναφορά παραπόνων, βγάζω κ γω μια κόλλα να ξεκινήσω το χρονογράφημα.
Χθες πιάσαμε κοριούς. Ασσύμετρη απειλή με αόρατο εχθρό κ το βράδυ είσαι sitting duck για τα άτιμα τα ξεκωλιασμένα που κάνουν φωλιές στα στρώματα κ άντε τράβα να πετρελαιώσεις για να κοιμηθείς ήσυχος. Το επόμενο πρωί είχε γίνει ο Λόχος Στρατηγείου σαν καταυλισμός τσιγγάνων. Στρώματα αναποδογυρισμένα, κλινοσκεπάσματα πεταμένα, κρεβάτια πασαλειμένα πετρέλαιο, τσαντήρ μαχαλά κ γαμοσταυρίδια. Το πρώτο θύμα είχε πέσει τη νύχτα, μετά τις 10 που τέλειωσε σκοπός μπαίνει στο Λόχο με τα χέρια γεμάτα καντήλες από τα τσιμπήματα. Μέσα σε τρεις ώρες φιλαράκι γίναν έτσι, ποιος είναι όργανο -να μ’ανεβάσει στο στεπ -ξυπνήστε τον-
Θυμήθηκα τον Μπίλυ τον παλιό, καθόμασταν στο καψιμί κ βρίσκαμε κοινούς γνωστούς από χαλάνδρι, κ τον βλέπω να βγάζει μια αλοιφή κ να πασαλείβει τα ζβέρκα του. Μετά κατάλαβα ότι οι κοριοί μας έκαναν βίζιτες από καιρό. Αργότερα όταν τον ξανατσίμπησαν πρέπει να ‘σαι γλυκοαίματος φιλαράκι κ έβγαλε βρώμα ο πρώτος ότι είσαι η καλύτερη πουτάνα στο κουρμπέτι του ‘χα πει καθώς πέρναγε απ’τη σκοπιά. Καλό παιδί ο μπίλυς, μάγκας, πολιτογραφημένος στα βουπού από φοιτητής. (εμένα που δεν κοιμάμαι με δικό μου σεντόνι κ ούτε έχω φέρει σλίπινγκ μπαγκ δεν με τσίμπησαν ακόμη. Σαν το σκυλί στ’αμπέλι θα πας μου χε πεί ο Sixty. Μ’αυτόν μοιάζουμε στη κοψιά, έχουμε ίδιο ύψος αυτός είναι πιο κοντός κ είμαστε κ οι δύο διοπτροφόροι, μας περνάνε για συγγενείς. Την βρήκες τη τουρκάλα σου τελικά –τον ρώτησα μόλις γύρισα με το φύλλο πορείας από 401, είχε γνωρίσει μία φοιτήτρια στο τελωνείο -άσε ρε που να μπλέξω, ούτως ή άλλως θα ξαναφύγει..- όταν μας ρωτάνε αν έχουμε συγγένεια εγώ λέω αυτό προσβάλλει τον sixty -ευγενικός όπως πάντα- αλλά το παλληκάρι δεν πιάνει μία μπροστά στον ράδη, η αλήθεια να γράφεται διότι scripta manent φιλαράκι κ σόρυ κιόλας. Παρεπιπτόντως αν τύχει ποτέ κ το διαβάσεις κάποιοι λένε ότι μαγειρεύεις τις υπηρεσίες μαζί με το Λελεγά, αλλά εγώ σας πάω με χίλια κ τους δύο –σας γλείφω για να ξηγηθείτε).
Που λες ελλάδα-τουρκία μηδεν-μηδέν κ παίρνω εντολή από τον ΝαΜηνΕκτεθούμε παύλα “το σεξ απομυζά τις βιταμίνες κ τις πρωτεϊνες του οργανισμού” να πάρω την αλληλογραφία του ταξίαρχου, οπότε εμείς δεν κάνουμε πολύ σεξ για να μην κάνουμε λάθος με κάνα συστημένο γράμμα κ εκτεθούμε στο ταξίαρχο γιατί η δουλειά δεν είναι δύσκολη απλά να μην εκτεθούμε ειδικά εσεις που έχετε κ πτυχία αλλά ένα λάθος να κάνεις απο κούραση κ θα εκτεθούμε όχι τίποτα άλλο το λέω για να μην εκτεθούμε –οπότε εκτός από τις βιταμίνες κ τις πρωτείνες, επειδή ειδικά το σεξ με τουρκάλες μπορεί να απομυζήσει κ την εθνική σου συνείδηση έτσι κ σε πιάσει ο ταξίαρχος να πηδάς τουρκάλα έχεις στην καλύτερη σαράντα μέρες φυλακή στη χειρότερη στρατοδικείο για λιποταξία ή τουφεκισμό για εσχάτη προδοσία –ανάλογα σε ποιά στάση σας ποιάσουν να το κάνετε.
Κ έτσι κ δεν χρησιμοποιείς προφυλακτικό κ σε πιάσει ο ταξίαρχος, πάει κάηκες φίλε, στο μενού μπαίνει κ σαμποτάζ κ φθορά στρατιωτικού υλικού κ όλα τα σχετικά, αφού ο ελληναράς έχει πουλί για να γαμάει μόνο τους τούρκους κ όχι τις τουρκάλες κ πρέπει να το διατηρούμε σε καλή κατάσταση ωστέ να μπορούμε να εκσπερματώνουμε με ηδονή πάνω από τις χρυσές αλήθειες των βιβλίων του δημοσθένη Βλακόπουλου που είναι κ τα μόνα παρεπιπτόντως που πρέπει να μας επιτρέπουν να διαβάζουμε στον ελληνικό στρατό είδικά εδώ στη χίο που οι τουρκάλες είναι μόνο μερικά χιλιόμετρα από τις ακτές ενώ οι χιώτισσες κάπου χαμένες στο διάστημα με υφάκι κάτι μεταξύ σουλτάνου αμπντούλ χαμίτ του δεύτερου κ πριγκίπησας σοράγια κ πρέπει να πηδήξουμε αναγκαστικά τις δεύτερες όσο δύσκολο κ αν φαίνεται αυτό γιατί θα μείνουμε μόνο εννιά εκατομμύρια μέχρι το 2020 εκ των οποίων οι ελληναράδες-ψωλαράδες θα είναι κάπου στο μισό δηλ 4,5 εκατομμύρια, βγάλε κ τους γκέη μένουμε κάπου στο 1 εκατομμύριο αρσενικά, βγάλε εμένα που θα μαι παντρεμένος μέχρι τότε πάμε στις 999.999 ψωλές, βγάλε γέρους, ανήλικους, ανάπηρους, κ μαλακοκάβληδες, φτάνουμε κάπου στους εξήντα χιλιάδες εκ των οποίων οι 59.700 θα είναι άοπλοι ικανότητας Ι4, οπότε φτάνουμε πάλι στους τριακόσιους του λεωνίδα που με μαθηματική βεβαιότητα τι μας λέει αυτό, ότι πάλι θα νικήσουμε τους τούρκους όπως κάναμε κ με τα μουνιά τους πέρσες. Γι’αυτό μετά φταίω εγώ που κάθομαι κ αναρωτιέμαι γιατί υπηρετώ αφού το ΓΕΣ χρειάζεται μόνο τριακόσιους νοματαίους στην πραγματικότητα κ οι υπόλοιποι πρέπει να πάρουμε απαλλαγή. Το γιατί όμως δεν συμβαίνει αυτό κ ποιά συνωμοσία εξυφαίνεται εναντίον μας θα το μάθετε μόνο μέσα απ’τα βιβλία του Δημοσθένη Βλακόπουλου, σας συνιστώ δε ανεπιφύλακτα το «Οι Τριακόσιοι Καλόγεροι Πολεμιστές του Αγίου Ορους Κ Το Μυστηριώδες Έθιμό Τους Να Κοινωνούν Μέλανα Ζωμό Αντί Άρτου Κ Οίνου Γεγονός Που Αποδεικνύει Την Κρυφή Σχέση Της Αρχαίας Ελλάδας Με Την Ορθοδοξία Όπως Διαμορφωθηκε Στο Ελληνικό Βυζαντιο κ Όχι Κάπου Αλλού Όπως Άλλωστε Συμβαίνει Κ Με Τον Μπακλαβά». (φυσικά εννοείται ότι αν σε πιάσει ο ταξίαρχος να το διαβάζεις εν ώρα υπηρεσίας τη πούτσισες. Επίσης αν μυριστεί ο ταξίαρχος ότι συζητάς εν ώρα υπηρεσίας για κάτι που διάβασες τις ελεύθερες ώρες που δεν έχεις υπηρεσία τότε πάλι καίγεσαι γιατί ο ταξίαρχος ξέρει πολύ καλά ότι ειδικά τα βιβλία του βλακόπουλου δεν περιγράφονται εκτός κ αν πάρεις το βιβλίο κ το πετάξεις έξω κ αρχίζεις να διαβάζεις λέξη προς λέξη την υπερ-νεο-μετα-νεωτερική επιστημονική ορολογία που χρησιμοποιεί) (ΥΓ: είναι μάταιο να νομίζεις ότι θα διαβάσεις βλακόπουλο κ δεν θα σε αντιληφθεί ο ταξίαρχος γιατί ο ταξίαρχος είναι το πνεύμα που κυνηγάει τον τζόνυ ντεπ στην ένατη πύλη κ βρίσκεται μέσα κ γύρω από κάθε βιβλίο προαιώνιας κ ακτίστου αληθείας που αφορά την ανθρωπότητα)
Κάνω να φύγω για να πάρω την αλληλογραφία του ταξίαρχου, χτυπάει τηλέφωνο το σηκώνει ο ΝαΜηνΕκτεθούμε -ράδη για σένα -για μένα? -για σένα -ναι? -κατέβα στο λουσού να μας φέρεις το φιπί και το φιδιμί να το θεωρήσουμε για να πάρεις μια επιστροφή που λένε σου χρωστάνε στη μισθοτροφοδοσία.
Πάω κάτω με το φύλλο πορείας μου κ βρίσκω τον Καίσαρα τον ανθυπολοχαγό, κάτι πάνω από τριάντα κάτι κάτω από σαράντα, σπασαρχίδης με περικεφαλαία, ήθελε τη μανούβρα του, να βρεις τα κουμπιά του. Είσαι ο και λέγεσαι, όνομα πατρός, διεύθυνση κατοικίας, γραμματικές γνώσεις, ξένες γλώσσες, -αγγλικά γαλλικά τούρκικα –ξέρεις καλά τούρκικα-, κόλλησε εκεί αυτός -ε, συννενοούμαιφρουρές προτίμησης –νομός αττικής –μόνο? –μόνο- (εδώ το χα να πω τί ρωτας ρε νομίζεις δεν τα χω κανονισμένα αλλά τέσπα)
-εντάξει είσαι από μένα, να πας αύριο τις εξετάσεις σου στο στεπ, πρέπει να πάνε εκεί ότι χαρτιά σου δώσανε από αθήνα, πετάγεται κ η λοχίνα που με ζήτησε στο τηλέφωνο να πας κ στη μισθοτροφοδοσία σε ψάχνουν εκεί..
Είχα ήδη πάνω μου κάτι φωτοτυπίες που μ’έστειλε να βγάλω ο ΝαΜηνΕκτεθούμε, το κόβω φορτωμένος με χαρτιά φακέλους υποφακέλους πρωτότυπα κ φωτοτυπίες, να σκαρφαλώσω στα τουρκοβούνια να πάρω 10.80€ που δεν με τάϊζε ο στρατός για οχτώ μέρες κ μου τα χρωστάγανε. Πληρώνομαι κ ντουγρού καψιμί γιατί ήμουνα νηστικός επειδή βαριόμουνα να κατέβω στο λουσού να ψάξω το σάκο μου για ψιλά κ σαβουρώνω ζαμπονό κ μπαγκέτα κ όπως γύριζα ταχυδρομείο μετά από μισή ώρα λούφα –να μη πιω κ ένα νεράκι να πιω να μη κάνω κ ένα δυο τσιγάρα κ μετά άλλα δυο να πάει κάτω ο καπνός από τα πρώτα κ μετά άλλα δυο να πάει κάτω ο καπνός από τα δεύτερα- κ βλέπω που λες να γυροφέρνει μια καναδέζα του στρατού ένα μούτρο μαυριδερό, με πρησμένο μάγουλο, καμπουριαστός με τα χέρια στις τσέπες κ ύφος γαμώ τη ζωή μου γαμώ. -ήταν ο Χαμένος -δεν μιλάω, τον πλησιάζω σκυφτός με κατεβασμένο τζόκεϋ, μπήγω μια φωνή τί κάνεις εδώ ρε ψάρι,–ρε μαλαααάκα εσύ είσαι, δεν σε γνώρισα –κ ο λευτεράκης δεν με γνώρισε, κ ο κωστής έσκασε στο ταχυδρομείο με μπόγο του ναυτικού ούτε αυτός με γνώρισε λέγε ρε μαλάκα τί κάνεις –ήρθα να βγάλω τη μαλακία που χει σπάσει μου δείχνει το δόντι του -προσπαθούσα να σε φανταστώ με την παραλλαγή μου λέει, πώς θα είναι ο μαλάκας, να μαι του λέω, δες πως καταντήσαμε μου λέει, γάμησέ τα του λέω, τα χω αφήσει όλα έξω –γιατί εγώ μου λέει, πάει η δουλειά πάνε όλα, τρέχει ο αδερφός μου κ δεν φτάνει, έχει φυράνει το μυαλό μου, πάω να μπω κ δεν μπορώ, λέω απαλαιψιές στους πελάτες είσαι χλωμός ρε – ε ούτε εγω την παλεύω του λεώ, το μυαλό μου το νιώθω ναρκωμένο δεν καταλαβαίνω χριστό τι συμβαίνει κ κάπως έτσι ξαναβρεθήκαμε με τον χαμένο μετά από ένα βράδυ στην ευγένεια εγώ τραβιόμουνα, αυλώνα στο πυροβολικό αυτός, πήγαινε ταμπούρια να κοιμηθεί στο τσακ το ακυρώσαμε το ποτάκι όπως πάντα με τον χαμένο. -Τους βλέπεις ρε μαλάκα ντο ντάδε κ ντο ντάδε ίδιοι είναι, εμείς γιατί αλλάξαμε ρε μαλάκα –γιατί κάπου το πάμε εμείς –κ με τις γκόμενες ρε μαλάκα –δεν είμαστε όπως παλιά ρε μαλάκα – έχουν αλλάξει τα πράγματα φίλε -άσε που δεν υπάρχουν σωστές –κ θες κάτι σωστό πια –βγάλε το λαλά κ θα σε προσκυνάνε εμένα κόντεψε να με παντρευτεί η προηγούμενη –σοβαρά ρε μαλάκα –σοβαρά σου λέω δε στα χω πει –με το στρατό τί έκανες –άσε ρε δεν καταλαβαίνουν οι καργιόλες –αυτό ξαναπές το –πήδα σα να ναι η τελευταία σου φορά πώωωω ρε πούστη μου –τίρεμαλάκα – τί ώραέχειπάει -ξέρωγωκάτσε - η αλληλογραφία του ταξίαρχου!

1 σχόλιο: