Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Ποτέ ξανά Στεκιά στο Μάτι του Μοντεζούμα

Προχθές κατέβηκα στη γιαγιά μου στον πειραιά μετά από μια εξαιρετική περιπέτεια με τη βροχή, κ καθώς με χτύπησε η μελαγχολία του φαντάρου κ έπεσα για ύπνο από τις 9, ναι εγώ απ’ τις 9 -ξύπνησα τέρας αισιοδοξίας μετά από 12 ώρες κ αφού ήπια την ελευθεροτυπία κ δυο σκέτους πήγα να βοηθήσω το θείο μου με τη μετακόμιση. Το προηγούμενο βράδυ είχα μιλήσει με την φ κ μου είχε αποσυμφορήσει το ψυχολογικό κοκομπλόκο γιατί περνάει ΦΜΔ (φρίκη μακράς διάρκειας) (προσοχή: να μην συγχέεται με το ΦΔΜ >>Φύλλο Διακοπής Μισθοτροφοδοσίας) κ μου χει ρίξει η πάρτη της ένα άκυρο εκατό γιγαμπάητ που αργώ να κατεβάσω αλλά τεσπά αυτά είναι δικά μας, κ να μην τα πολυλογώ γιατί κουτουλάω απ’τη νύστα κ αύριο έχω 401 για εξετάσεις, πάω με τον κολλητό στον λέοντα, ένα τσιπουράδικο πίσω απ’τον ηλεκτρικό κ γινόμαστε δαβλιά με μυρωδάτα ξύδια κ μετά τη κάνουμε φίλωνος κ νοτταρά για βόλτα στα παλιά βρωμολημέρια της τρούμπας κ βγαίνοντας άγιο νικόλαο, τραβήξαμε ευθεία πάνω για χατζηκυριάκειο. Τα κάναμε μουνί με αυτοσχέδιες ρίμες που κράζανε όποιον πέρναγε κ αφού ξαναπαίξαμε το πινέηρο σε στυλ uptown-downtown-crosstown με γκομενάκια να χασκογελάνε κ γιαγιάδες να σταυροκοπιούνται τρομαγμένες, καταλήξαμε πασαλιμάνι κ από κει με στάση δυο τσιγάρα μικρολίμανο. Τη χωνόμαστε στον ιστιοπλοϊκό γιατί μου χε κάτσει εμένα επειδή είχε πάει την προηγούμενη το βράδυ η σουρτούκα το τριτάκι, και βολτάρουμε από τη μια πόρτα στην άλλη μέσα στη λελεδαρία, την καβουρία, και την γκαγκουρία κ εμένα να μ’ έχει πιάσει χαζόγελο με τα σκυλάδικα να παίζουν 10 η ώρα το βράδυ κ γκόμενες με τιραντέ κ ξώκοιλα ρε φίλε κ στράπλες κ αμπιγιέ κ ότι μαλακία μπορείς να φανταστείς να μιλάνε στο κινητό έξω στο ψωλόκρυο, κ να την έχω καταβρεί γιατί εμείς στην αθήνα πιο μαλάκες δεν μπορεί να είμαστε. -να σου λοιπόν βλέπω τη Βαλέρια Τσαμτσή, την παθογένεια την ίδια, την πιο γλίτσα γκόμενα που έχω γνωρίσει ποτέ μου. Απέξω νορμάλ, από μέσα αρρωστημένη, τέρας ψυχραιμίας κ ολομόναχη, άπλωνε ιστούς για να πιάσει αρσενικά έντομα. Όπα λέω στον κολλητό, στρίψε απ’το μπαρ να μη μας πετύχει, κάνουμε U-turn επιτόπου κ περνώντας στην άλλη λεωφορειολωρίδα του μαγαζιού βλέπω κάτι χέρια να κουνιούνται πέρα δώθε τίμο, τίμο, φώναζε κ τα αρχίδια μας τα δύο. Γαμώ τη ζωή μου γαμώ λέω, πάω κοντά της χαλαρός χαμογελαστός κ προσέχοντας να μην κοιτάω απ’το λαιμό κ κάτω κ αρχίζουμε τα τι κάνεις πως πάει η ζωή σου που βρίσκεσαι κ τέτοια. Λοιπόν να μην τα πολυλογώ, είχα αρχίσει να σαλτάρω με το δήθεν μοιραίο υφάκι της κ το πούστικο διαβολάκι μου που ψιθύριζε να της φτύσω μασημένο φυστίκι στα μαλλιά κ εκεί που πνιγόμουν ανάμεσα στο μυαλό μου κ το βρώμικο το μάτι μου που επέμενε να ψάχνει κενά ανάμεσα στα ρούχα της, βαράει μια πτώση τάσης κ πέφτουν η μουσική κ τα φώτα. Προσοχή: μέχρι πριν από κάνα κάπλ ο γήαρζ θα είχα γίνει λαστιχένιος μίστερ φαντάστικ κ θα είχα απλώσει χέρι, στυλ πρόσεχε μη σε πατήσουν καλό μου κ τέτοια, τώρα όμως σαν υπεύθυνο κ ώριμο αρσενικό που δν ξανατρώει ξαναζεσταμένο φαγητό από μαλακισμένες σερβιτόρες γυρνάω φίλε κ την κάνω λούης σαν τον νινιό στα βαμμένα κόκκινα μαλλιά κ όπου φύγει. Ούτε γεια ούτε τίποτα, έπαιξα δήθεν μπλοκάρισμα από την πολυκοσμία κ όταν ήρθε το ρεύμα είχα ήδη απομακρυνθεί. Ποτέ ξανά Στεκιά Στο Μάτι του Μοντεζούμα. Μα τον αλλάχ δεν περίμενα ότι έχω περάσει σε τέτοιο επίπεδο, θα βάλω φούστα και θα γίνω δερβίσης στη σταμπούλ. Άντε καληνύχτα, κλείνουν τα μάτια μου. Αν θέλετε τη γνώμη μου μην ξαναπατήσετε στον ιστιοπολοϊκό, κ φυσικά ξεχάστε την πισίνα, που δεν έχει πρόβλημα σαν μαγαζί αλλά το δημιουργείτε εσείς όποτε πηγαίνετε ψωνάρες, κ εννοείται με καμία παναγία στη πασαρέλλα εκτός κ αν είστε ανήλικοι, ή δεν μπορείτε να ξεπεράσετε το γεγονός ότι δεν είστε πια. Γενικά, από γκάζι μεριά κ κάτω μονάχα όταν σας πιάνει νοσταλγία για το καλοκαίρι στο χωριό σας. Πάω να τεζάρω στο κρεβάτι μου, είναι το μόνο έπιπλο που μου συμπαραστέκεται.

3 σχόλια:

  1. Τα διαβασα ολα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα διαβασα ολα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μη σου πέσει ο κώλος πρόσεχε,
    ξαναμπές στις 27, αν ζω ακόμη κάτι θα βρεις. καλή δύναμη μωρή κουφάλα, φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή